Odpowiedzi

2009-12-14T19:20:22+01:00
A)Kochany braciszku z okazji twoich ... imienin składam ci życzenia: wszystkiego najlepszego ,dużo zdrowia , szczęscia itp.
b)Dedykuję ci tę ksiązke poniewaz widzimy sie raz na rok a jestes moim najlepszym kolegą
c)Z okazji zakończenia gimnazjum chciałbym ci złozyc zyczenia : ....
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:24:08+01:00
A)Z okazji imienin życzę Ci wszystkiego najlepszego. Mam nadzieję że prezent się podoba. ukochana siostra Zosia
b) Postanowiłam dać ci tą książkę aby przybliżyć dzieje mojego kraju. miłego czytania- Kasia
c) Dziś nadszedł ten dzień gdy opuszczacie mury naszej szkoły tak wiec przyjmijcie ten prezent abyś nie zapomnieli o nas. Koledzy z klasy 2d
2 1 2
2009-12-14T19:43:39+01:00
A)Najlepszego!
b)Abyś zawsze był pogodny!
c)Za koniec jednego rozdziału w życiu i początku drugiego!
2 1 2