Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:21:47+01:00
Podczas wiosny wszystko budzi się do życia jest ładna pogodna słońce jestśrednio na wysokości. Podczas lata jest gorąco są długie dni ciepłe słńce jest wysoko nad widnokręgiem. Jesień jest szara drzewa gubią liście często pada deszcz. Zima jest zimną porą roku pada śnieg dni są krótkie słońce jest nisko nad widnokręgiem
2009-12-14T22:55:52+01:00
Wiosna-temperatura-5°c-15°c
słońce nad równikiem
rozkwita większość roślin, występują większe zmiany pogody,zwierzęta budzą się ze snu zimowego
lato-temperatura-15°c-∧
słońce nad zwrotnikiem raka-23°27'N
najcieplejszy okres, małe zmiany pogody
jesień-temperatura-5°c-15°c
słońce nad równikiem
drzewa owocowe wydają plony, duże wahania pogody, zwierzęta zapadają w sen zimowy
zima-temperatura-0°-∨
słońce nad zwrotnikiem koziorożca-23°27'S
najzimniejszy okres, największe zmiany pogody, najczęstsze opady