Odpowiedzi

2009-12-14T19:22:40+01:00
{x-2y=3
{-2x+y=0 |*2

{x-2y=3
+{-4x+2y=0
__________
-3x=3|:(-3)
x=-1

-1-2y=3
-2y=4|:(-2)
y=-2
2009-12-14T19:22:53+01:00
{x-2y=3 |*2
{-2x+y=0

{2x-4y=6
{-2x+y=0

-3y= 6 |/-3
y= -2

y=-2
2x+8=6

y=-2
2x= -2 |/2

y=-2
x=-1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:26:08+01:00
X-2y=3
-2x+y=0
x=3+2y
-2(3+2y)+y=0
x=3+2y
-6-4y+y=0
x=3+2y
-6-3y=0
x=3+2y
-3y=6I:(-3)
x=3+2y
y=-2
x=3+2*(-2)
y=-2
x=3-4
y=-2
x=-1