1. Ile czasu spędzał codzienne ksiądz Vianney w konfesjonale?
2. Którym warunkiem dobrej spowiedzi jest wyznanie grzechów?
3. Gdzie można oglądać konfesjonał, w którym najczęściej spowiadał ksiądz Vianney?
PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ

3

Odpowiedzi

2009-12-14T19:23:35+01:00
Ksiądz Vianney w konfesjonale spędzał 15 godzin jego konfesionał był w zachrysti
na to drugie nie znam
2 4 2
2009-12-14T19:28:24+01:00
1)Spędzał od 13 do 17 godzin .
2)Szczera spowiedź ( 4 warunek dobrej spowiedzi)
3)Diecezja Lyonu z Ars
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:40:39+01:00
1 spędzał od 13 do 17 godzin
2 szczera spowiedzi 4 warunek dobrej spowiedzi św
3 w ars w zachrysti

15 4 15