Odpowiedzi

2009-12-14T19:41:34+01:00
Witam. Dziś opiszę jak obchodzi się Święta Bożego Narodzenia w Polsce. pierwszym dniem takim najważniejszym jest wieczór Wigilijny w tym dniu jemy kolacje czekamy na pierwszą gwiazdę gdy ona zaświeci to najpierw się modlimy a potem jemy 12 potraw. Drugim dniem jest Boże Narodzenie w tym dniu można kolędować potem jest Szczepana w tym dniu też można kolędować potem Jana w tym dniu w kościele piję się wino.




I greet. I will describe today as christmas are gotten around (are celebrated) in poland holy < holiday >. Eve evening (in the evening) is first most important day such in this day wait for first star eat supper when at first then she (it) it pray eat 12 dish zaświeci. Then, < sweat > then, < sweat > it is possible be drink in this day in this day in this day in church second (other) day yan wine (blame) be christmas too possible kolędować Szczepana kolędować.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T00:21:42+01:00
Christmas is a magical time. pelno street people with its spacious small gifts, but did not, however, is most important. Christmas is the most important time spent with the family only. all these gifts give the charm of Christmas, but it creates a whole family atmosphere and talking, sharing the wafer and holy wishes, which itself folded. must also remember to Jesus who in this day was born. we need to go to the church and of course, be fitting to also go to midnight mass.

Swieta bozego narodzenia to magiczny czas. na ulicach pelno malych osob z duzymi prezentami, ale nie to jest jednak najwazniejsze. najwazniejsze w swietach jest czas spedzony wylacznie z rodzina. wszystkie te prezenty daja uroku swieta bozego narodzenia, ale atmosfere tworzy cala rodzina i rozmowy, dzielenie sie oplatkiem oraz swiateczne zyczenia, ktore sobie skladamy. trzeba rowniez pamietac o jezusie ktory sie w ten dzien narodzil. musimy isc do kosciola i wypadaloby oczywiscie isc tez na pasterke.