Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:27:22+01:00
A) HF - reszta kwasowa F
HBr- reszta kwasowa Br
HI- reszta kwasowa I
b) HF- kwas fluorowodorowy
HBr- kwas bromowodorowy
HI- kwas jodowodorowy
c) HF- reszta kwasowa jedno wartościowa bo jest 1 wodór
HBr- reszta kwasowa jedno wartościowa bo jest 1 wodór
HI - reszta kwasowa jedno wartościowa bo jest 1 wodór
4 5 4
2009-12-14T19:29:20+01:00
HF kwas fluorowodorowy - reszta kwasowa F -H wart.1 F wart 1
HBr kwas bromowodorowy- reszta kwasowa Br - H wart 1 Br wart 1
HI kwas jodowodorowy- resza kwasowa I- H wart 1 I wart 1