Mam domowe z angola na szybko potrzebuje...
Dear auntie may
thank you so much for your lovely present. We love it! It`s hanging in our loving room. It`s really colourful and makes the room look so bright and cheerful
love
lisa and martin

dear david and susan
your present is perfect - it`s just what we need! of course, we listen to it every morning and it gives us a great start to the day. Thanks a lot. love lisa and martin

Dear yasmeen
what a brilliant present! Thanks so much. They`re in the garden - they love swimming around in their own small pool under the tree. Their names are bart and erniel. lots of love, lisa and martin.

Plisss pomocy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:43:42+01:00
Droga ciocia może
dziękuję tak bardzo dla twojego ślicznego prezentu. Kochamy to! To`s wiszący w naszym kochającym pokoju. To`s naprawdę barwny i robi pokój wygląda tak jasno i radosny
miłość
lisa i jaskółka

drogi david i susan
twój prezent jest - tym` doskonałym s tylko co potrzebujemy! oczywiście , słuchamy tego każde rano i to daje nam wielki początek do dnia. Wielkie dzięki . lisa miłości i jaskółka

Drogi yasmeen
co wspaniały prezent! Dzięki tak bardzo. Oni`w sprawie w ogrodzie - oni kochają pływanie dookoła w ich własnym małym basenie pod drzewem. Ich imiona są bart i erniel. dużo miłości, lisa i jaskółki.
2009-12-14T19:47:26+01:00
Droga ciocia może
dziękuję tak bardzo dla twojego ślicznego prezentu. Kochamy to! To`s wiszący w naszym kochającym pokoju. To`s naprawdę barwny i robi pokój wygląda tak jasno i radosny
miłość
lisa i jaskółka

drogi david i susan
twój prezent jest - tym` doskonałym s tylko co potrzebujemy! oczywiście , słuchamy tego każde rano i to daje nam wielki początek do dnia. Wielkie dzięki . lisa miłości i jaskółka

Drogi yasmeen
co wspaniały prezent! Dzięki tak bardzo. Oni`w sprawie w ogrodzie - oni kochają pływanie dookoła w ich własnym małym basenie pod drzewem. Ich imiona są bart i erniel. dużo miłości, lisa i jaskółki.