Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:30:05+01:00
Módlmy się za kapłanów, biskupów i katechetów, aby dobry Bóg wspierał ich w dzialaniu i pomagał im odkryć w swoim życiu moc i siłę w dązeniu do wyznaczonego celu.
:)
9 3 9
2009-12-14T19:31:55+01:00
Módlmy sie za biskupów,kapłanów i katechetów za tozże możemy się od nich tak dużo dowiedzieć co będzie nam potrzebne w dalszym życiu
4 1 4
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:32:44+01:00


Panie Boże:
w krótkich słowach,ale jakże bardzo znaczących chciałabym
Ci podziękować za biskupów, kapłanów i katechetów,
doceniam ich starania i trud jaki wkładają w swoją pracę.
Proszę Cię miej ich w swojej opiece, strzeż od złego,
dodaj im sił,aby dalej mogli pełnić swą posługę kapłańską.
Zdrowaś Mario...

;D
6 3 6