Odpowiedzi

2009-12-14T19:35:51+01:00
Myśle że kara smierci jest za grożna zamiast kary smierci powinni stosować np: odrobienie czegoś za wyrobioną kare
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:36:28+01:00
Według mnie jest to kara, która nie powinna nikogo spotkać. Faktycznie istnieją ludzie, którzy zasługują na to, aby w taki sposób umrzeć (np. ci, którzy zabili inną osobę umyślnie), ale mimo wszystko warto jest dawać niektórym szanse. Nie każdy w każdym momencie myśli racjonalnie, ale nie powinien zasłużyć na to. Dlatego uważam, że kara ta nie powinna być stosowana.

Chyba o takie coś chodzi :)