Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:35:24+01:00
M - 50dag = 0,5kg
F - 20N

a=F/m
a=20/0,5
a=40
2009-12-14T19:36:43+01:00
A= F/m
F=20 N
m= 50 dag= 0.5 kg
a= 20 N/0.5 kg= 40 m/s² [ m/s² * kg /kg= m/s²]
a= 40 m/s²
2009-12-14T19:37:12+01:00
A=F/m
F=20N
m=50dag=0,5kg
a=20N/0,5kg
---------a=40m/s
a-przyśpieszenie
m-masa
F-siła
Wystarczy tylko podstawić do odpowiedniego wzoru,i sprowadzić jednostki do podstawowych w układzie SI. Pozdrawiam:]]]