Odpowiedzi

2009-12-14T19:34:38+01:00
Opowiadanie realistyczne - na faktach autentycznych
op. fantastyczne - o postaciach fantastycznych cos co sie nie moze wydarzyc
op. fant - naukowa - cos nie mozliwego ale związane z nauka
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:36:15+01:00
Opowiadanie realistyczne
co jest albo co się wydażyło
opowiadanie fantastyczne
Wymyślone postacie wydarzenia którew normalnym świecie nie mogą sie zadarzyć
Opowiadanie fantastyczno-naukowo
opowiada o nauce która w świecie nauki nie jest możliwe
2 4 2