Odpowiedzi

2009-12-14T19:36:32+01:00
Rw=1/2 a
rw=1/2 40
d=a√2=6√2
ro=1/2d
ro =1/2 x6√2=3√2

2

1/2d=6√2
d=12√2
a=12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:41:40+01:00
1.
promień okręgu wpisanego = r
promień okręgu opisanego = R

r = 1/2 a
r = 1/2 x 40 cm
r = 20 cm

R = 1/2 d
1/2 d² = a²
1/2 d² = 40²
1/2 d² = 1600
d² = 1600 x 1/2
d² = 800
d = √800
d ≈ 28,3
R ≈ 1/2 x 28,3
R ≈ 14,15

2.
a = 2r
a = 2 x 6√2
a = 12√2