Jak nazwiesz człowieka, o którym mówi się potocznie (2 pierwsze zrobiłem)
-widzi świat w ciemnych kolorach
nigdy mu się nic nie podoba
we wszystkim widzi tylko wady

Te opisy dotyczą PESYMISTY

patrzy na świat przez różowe okulary
wszystko go cieszy
stara się wybrnąc z kłopotów,mówi:to nic, moglo byc gorzej

Dotyczą OPTYMISTY

i tych nie wiem :

widzi tylko koniec własnego nosa
nie interesuje go nikt inny
mysli tylko o sobie

DOTYCZA: ...?

poświeca się dla innych
troszczy się o wszystkich
nie myśli tylko o sobie

Dotyczą: ...?

jest to lekcja o "pozyczkach" czyli wyrazach obcych .
Dziękuję z góry ;)

2

Odpowiedzi

2009-12-14T19:36:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:36:09+01:00
Widzi tylko koniec własnego nosa
nie interesuje go nikt inny
mysli tylko o sobie

DOTYCZA: egocentryka

poświeca się dla innych
troszczy się o wszystkich
nie myśli tylko o sobie

Dotyczą: altruista