Odpowiedzi

2009-12-14T19:38:33+01:00
Pokój zawarty w Wersalu w styczniu 1783 (ratyfikowany 3 września 1783) sankcjonował niepodległość Stanów Zjednoczonych. Na mocy pokoju Francja uzyskała Senegal, wyspę Goreę, kilka wysp na Antylach oraz 5 miast w Indiach, Hiszpania - Florydę i Minorkę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:39:36+01:00
Pokój zawarty w Wersalu (paryskie traktaty, 2) w styczniu 1783 (ratyfikowany 3 września 1783) sankcjonował niepodległość Stanów Zjednoczonych. Na mocy pokoju Francja uzyskała Senegal, wyspę Goreę, kilka wysp na Antylach oraz 5 miast w Indiach, Hiszpania - Florydę i Minorkę.

Uchwalenie Konstytucji Stanów Zjednoczonych przez konwencję w Filadelfii
pierwsze wybory prezydencki w USA (zwyciężył Jerzy Waszyngton)
2009-12-14T19:40:44+01:00
Podział władzy w Stanach Zjednoczonych
Kolonie w Ameryce południowej
1 1 1