Tak zmieniało się poparcie dla partii P w czasie kampanii wyborczej w kolejnych miesiącach.

maj 24%
czerwiec 18%
lipiec 28%
sierpień 25%
wrzesień 36%

O ile punktów procentowych wzrosło poparcie dla partii P we wrześniu w porównaniu z majem?

Zakładając, że liczba ankietowanych w każdym miesiącu była jednakowa, oblicz, o ile procent więcej ankietowanych popierało partię P we wrześniu niż w maju.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:41:08+01:00
2009-12-14T19:42:08+01:00
1
36% - 24%=12%
Wzrosło o 12% punktów