Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:09:43+01:00
2009-12-14T20:36:54+01:00
Zadanie w dwóch załącznikach dlatego, bo starałem się mieć czytelny charakter pisma;) pozdro:) jakbyś jeszcze czegoś nie rozumiała to napisz;)
2009-12-14T22:39:52+01:00
B)
3(2x+4)+5(1-3x)≤-8(2x-5)+12
6x+12+5-15x≤-16x+40+12
7x≤40+12-12-5
7x≤35/:7
x≤5
x∈(∞,5>

d)
3(7-x)-4≤-6x
21-3x-4≤-6x
3x≤17
x≤17/3
x∈(-∞,17/3>
reszta w załączniku