Odpowiedzi

2009-12-14T19:47:15+01:00
Drogi Boże!
Prosimy Cię o nadchnienie do pracy i nauki podczas tej lekcji. Chcemy bliżej poznać Twoją tajemnicę i poznać życie, aby postępować tak jak Ty. Jesteś Naszym Ojcem, który nas kocha, a my Ciebie również obdarowujemy miłością i prosimy, abyśmy dużo się dowiedzieli o Tobie w czasie tej lekcji.
Amen.
2009-12-14T19:55:17+01:00
Duchu Święty który oświecasz serca i umysły nasze, dodaj nam ochoty i zdolności aby ta nauka była dla nas z porzydkiem doczesnym i wiecznym przez Chrystusa Pana Naszego Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:01:56+01:00
DOBRY BOŻE,ZANIM SIĘ POCHYLĘ NAD KSIĄŻKAMI,KU TOBIE PODNOSZĘ SWÓJ WZROK,BY PROSIĆ CIĘ O BŁOGOSŁAWIEŃSTWO W NAUCE.
PRZY ODRABIANIU LEKCJI CHCĘ BYĆ TAK JAK MOJA MATKA ZATROSKANA W DZIEN I W NOC O NASZ DOM.
PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO .AMEN
1 4 1