Przedmiot : PRZYRODA .

1. Dźwięki odbierane jako niepożądane i nieprzyjemne
to ... ?
2. Dźwięki o bardzo dużej częstotliwości, które są niesłyszalne dla człowieka
to... ?
3. Zwierze posiadające zdolność echolokacji
to...?
4. Fala dźwiękowa to inaczej fala ..... ?

Dzięki . ; )

3

Odpowiedzi

2009-12-14T19:48:46+01:00
1dźwięki niskie/ bardzo niskie
2. odgłosy niektórych zwierząt morskich / wodnych np. płetwale i delfiny
3. delfin płetwal
4.ciśnienia
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:48:51+01:00

1. Dźwięki odbierane jako niepożądane i nieprzyjemne
to ... ? hałas
2. Dźwięki o bardzo dużej częstotliwości, które są niesłyszalne dla człowieka
to... ? ultradzwięki
3. Zwierze posiadające zdolność echolokacji
to...? nietoperz
4. Fala dźwiękowa to inaczej fala akustyczna
7 3 7
2009-12-14T19:50:58+01:00
1. Hałas
2. Infradźwięki
3. Nietoperz
4. Fala akustyczna
10 4 10