Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:48:13+01:00
Ponieważ jest pomiędzy nimi rózna długośc i szerokosc geograficzna

mialem to wiec to bedzie dobrze :P
3 3 3
2009-12-14T19:48:58+01:00
Jest dłuższy ponieważ Wiosna przychodzi później, lato jest kapryśne. Wiatry wieją od morza i mają - jak to mówią lekarze - pozytywny wpływ na organizm ludzki. Spacery w miejscach gdzie rozbijają się fale morskie mają duże znaczenie zdrowotne. Latem noce są bardzo jasne, znane są "białe noce", długie, bardzo jasne wieczory. W lecie dzień jest tutaj o około 1 godz. dłuższy niż w Polsce południowej, a zimą o 1 godz. krótszy.
1 2 1