Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T22:26:40+01:00
2009-12-15T22:59:53+01:00
HEY!
TYM RAZEM PISZĘ CZARNYM DŁUGOPISEM, DUŻYMI, WYRAŹNYMI LITERAMI ;)
MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ ŁADNIE ZESKANUJE. ZA CHWILKĘ WYŚLĘ ZAŁĄCZNIKI, TYLKO ROZWIĄŻE ZADANKA ;)
Z/W
POZDRAWIAM


NO I JUŻ SĄ ZAŁĄCZNIKI :)
TYM RAZEM NAPRAWDĘ SIĘ STARAŁAM ŻEBY SKANY BYŁY PRZEJRZYSTE I WYRAŹNE. MAM NADZIEJE, ŻE WSZYSTKO JEST OK.
TROCHE SZKODA, ZE TAMTE NIE WYSZŁY, BO SPORO CZASU NAD NIMI SPĘDZIŁAM, NO ALE CÓŻ... TRUDNO. MAM TYLKO NAJDZIEJĘ, ŻE TERAZ JEST OK ;)
POZDRAWIAM CIEPŁO :)

P.S. ZNOWU ROZWIĄZUJE TWOJE ZADANIE Z TYM SAMYM KOLEGĄ CO POPRZEDNIO ;-P