Uzupełnij zdania korzystając z określeń
a) allel recesywny
b) płeć
c)allel dominujący
d) męskie hormony płciowe

Łysienie jest cechą związaną z (1)..................., którą warunkuje (2) .............. . Schorzenie to ujawnia się w obecności (3)...............................................................

3

Odpowiedzi

2009-12-14T19:50:27+01:00
Łysienie jest cechą związaną z (1)męskim hormonem płciowym , którą warunkuje (2) .płeć. Schorzenie to ujawnia się w obecności (3) allel dominujący
Tak mi się wydaje ale nie jestem pewna pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:51:46+01:00

Łysienie jest cechą związaną z płcią, którą warunkuje allel recesywny. Schorzenie to ujawnia się w obecności męskiego hormonu płciowego.
2009-12-14T19:58:41+01:00
Łysienie jest cechą związaną z płcią, którą warunkuje allel dominujący. Schorzenie to ujawnia się w obecności męskich hormonów płciowych.