Tak zmieniało się poparcie dla partii P w czasie kampanii wyborczej w kolejnych miesiącach.

maj 24%
czerwiec 18%
lipiec 28%
sierpień 25%
wrzesień 36%


Zakładając, że liczba ankietowanych w każdym miesiącu była jednakowa, oblicz, o ile procent więcej ankietowanych popierało partię P we wrześniu niż w maju.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:50:24+01:00
2009-12-14T19:51:07+01:00
36-24=12%

Odp:We wrześniu partię popierało 12% ankietowanych więcej niż w maju