Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:52:37+01:00
Ogłoszenie.
W bieżącym roku dnia 19,12,2009 roku o godzinie 11,30 w Rzeszowie odbędzie się przedstawienie teatralne. Zapewniam was że będzie bardzo sympatycznie oczywiście będą atrakcje do tego będziemy rozdawali nagrody.
2009-12-14T19:52:48+01:00
Ogłoszenie
Dnia 12.12.09r. o godzinie 17.00 odbędzie się przedstawienie teatralne.
Samorząd uczniowski
2009-12-14T20:11:03+01:00
Mam zaszczyt zaprość na przedstawienie teatralne , które odbędzie się dnia 25 maja 2010 roku na hali sportowej w szkole . Widowisko rozpocznie się o godz. 16:30 . Serdecznie zapraszamy .
Samorząd szkolny .