Zad. jak Scrooge traktował innych ludzi,zanim odwiedziły go duchy? napisz co na ten temat mogłyby powiedzieć postaci,które miały z nim do czynienia.

1 SIOSTRZENIEC -
2 BOB CRATCHIT -
3 DŁUŻNIK SCROOGE'A -
4 PRACOWNIK FUNDACJI POMAGAJĄCEJ POTRZEBUJĄCYM -

3

Odpowiedzi

2009-12-14T19:54:55+01:00
Siostrzeniec-był pomiatany i nie wysłuchiwany
Bob Crachit - nisko mu płacił i nie miał na leczenie syna
Dłużników traktował tak żeby pięniędze zostały zwrócone odrazu
pracowników fundacji "olał" i nie dał ani grosza
10 2 10
2009-12-14T19:55:57+01:00
1. Siostrzeniec- mógł powiedzieć że był skąpy i oschły
2.Bob Cratchit- mógł powiedzieć, że był niemiłosierny i wymagający oraz bardzo srogi
3. Dłużnik scrooge'a- mógł powiedieć, że był skąpy i rządny pieniędzy
4. Pracownik fundacji pomagającej potrzebującym- mógł powiedzieć, że był skąpy, srogi i oschły


Srooge- to człowiek o bardzo srogim charakterze. Ludzi traktował gorzej niż zwierzęta, a każde żywe stworzenie uciekało na jego widok. Uwazal ludzi za przedmioty i mówił; ' Jak wolą umrzeć, niech umierają, rozwiąże sie problem zaludnienia !. Ty był zły człowiek.

Prosze o naj ;)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:57:42+01:00
Siostrzeniec - jest to śmieszny, stary dziwak
bob cratchit - jest to człowiek, który się po prostu zagubił w swoim życiu
dłużnik - jest strasznie skąpy, nie chce nic mówić ale chciałbym żeby on umarł, a wtedy nie musiałbym spłacać swoich długów
pracownik fundacji - jest taki bogaty a nie może pomóc osobom w gorszej sytuacji, jest skąpy
11 3 11