Wstaw dzielnej brakujący przecinek.
a ) 9,76 : 0,4 = 9 7 6 : 4
b ) 0,5016 : 0,011 = 5 0 1 6 : 11
c ) 3,128 : 0,08 = 3 1 2 8 : 8
d ) 6,25 : 1,25 + 6 2 5 : 125
e ) 5,38 : 2,5 = 5 3 8 : 2 5
f ) 0,4509 : 0,16 = 4 5 0 9 : 16
g ) 0,432 : 1,6 = 4 1 3 2 : 16
h ) 0,0254 : 0,001 = 2 5 4 : 1

3

Odpowiedzi

2009-12-14T19:55:23+01:00
Wstaw dzielnej brakujący przecinek.
a ) 9,76 : 0,4 = 9 7 ,6 : 4
b ) 0,5016 : 0,011 = 5 0 1 ,6 : 11
c ) 3,128 : 0,08 = 3 1 2 ,8 : 8
d ) 6,25 : 1,25 + 6 2 5 : 125
e ) 5,38 : 2,5 = 5 3 ,8 : 2 5
f ) 0,4509 : 0,16 = 4 5 ,0 9 : 16
g ) 0,432 : 1,6 = 4 ,3 2 : 16
h ) 0,0254 : 0,001 = 2 5 ,4 : 1
poprawilem jeszcze twój bląd
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:55:56+01:00
A) 97,6
b)501,6
c)312,8
d)625
e) 53,8
f) 42,09
g)4,32
h) 25,4
proosze;))
22 3 22
2009-12-14T19:58:23+01:00
A ) 9,76 : 0,4 = 9 7, 6 : 4
b ) 0,5016 : 0,011 = 5 0 1, 6 : 11
c ) 3,128 : 0,08 = 3 1 2, 8 : 8
d ) 6,25 : 1,25 =6 2 5 : 125
e ) 5,38 : 2,5 = 5 3, 8 : 2 5
f ) 0,4509 : 0,16 = 4 5 ,0 9 : 16
g ) 0,432 : 1,6 = 4, 1 3 2 : 16
h ) 0,0254 : 0,001 = 2 5 ,4 : 1
2 5 2