Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T20:01:22+01:00
Drodzy Małżonkowie!

w każdym związku bywają gorsze dni. Nie wolno ich brać do siebie, i starac się je w jakis sposób rozwiązać. Związaliście się świętym węzłem małżeńskim który jest nieprzerywalny. Przyżekaliście miłość przed Bogiem, a teraz chcecie się rozstać!? Nie jest to wobec niego w porządku. Zastanówcie się dobrze nad waszym rozstaniem. Może jeszcze wszystko się ułoży?



prosze :)
5 4 5
2009-12-14T21:15:20+01:00
Kochani!
Jesteście już małżeństwem ponad 25 lat. Czy zastanawialiście się dlaczego aż tak długo ze sobą jesteście? Jesli nie, to ja wam odpowiem. Jesteście ze sobą tyle czasu, gdyż się kochacie. Wiem że miłość wasza jest nierozerwalna. Tak samo jest z miłością Boga dla ludzi. Kocha nas całym sercem i całą duszą, i nie chce, abyśmy byli smutni. Małżeństwo chrześcijańskie jest nierozerwalne. Nic, ani nikt nie powinien rozłączać dwójki kochających się ludzi. Uwierzcie w siebie i w swoją miłość.Ona wszystko przezwycięży.
Całuję
Jan
4 5 4