Odpowiedzi

2009-12-14T20:07:40+01:00
Układ limfatyczny jest układem otwartym.
Chłonka zawiera wiecej leukocytów niż krew.
Zbyt mała ilość płytek krwi może być przyczyną zaburzenia procesu krzepnięcia krwi.
Karmienie niemowląt mlekiem matki ma wpływ na rozwój odporności swoistej.
Powolny wypływ krwi z naczyń włosowatych to krwawienie.

Mam nadzieje ze pomogłam :)
8 5 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:07:51+01:00
Układ limfatyczny jest układem otwartym.
Chłonka zawiera więcej białych krwinek (limfocytów).
Zbyt nała iloś płytek krwi może być przyczyną zaburzenia w procesie krzepnięcia krwi.
Powolny wypływ krwi z naczyń to krwawienie kapilarne
86 2 86