Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:04:58+01:00
-wyjąć choinkę z opakowania .
-ustawić na stojaku
- rozłożyć ją
- naszykować bombki
- starannie rozwiesić je na choince
-"otulić " choinkę kolorowymi łańcuchami
- zawiesić kolorowe lapmpki
-zawiesić gwiazdę bądz anioła na samym szczycie choinki
3 4 3
2009-12-14T20:07:29+01:00
Żywa choinka;
Przynosimy żywą choinke,ustawiamy ją w stojaku,przynosimy ozdoby które będą umieszczone na choince.Teraz zaczynamy ubierać,najpierw zakładamy światełka później zakładamy łańcuchy,wszystko ładnie rozmieszczamy na choince.Teraz możemy założyć bombki i inne ozdoby,na końcu zakładamy łańcuchy oraz tgz.czub.Ubraną choinkę delikatnie przesówamy na miejsce w którym ma stać i gotowe...
1 5 1