Odpowiedzi

2009-12-14T20:04:46+01:00
Wyrządzić krzywdę-źle kogoś potraktować np. pobić czy użyć wulgaryzmów wobec kogoś
doznać krzywdy-doświadczyć, poczuć na własnej skórze jakąś złą rzecz, wydarzenie, krzywdę
wynagrodzić krzywdę-zadośćuczynić swoje przewinienia
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:05:23+01:00
Wyrządzić krzywdę - zrobić komuś przykrość i sprawić, że będzie zły lub nieszczęśliwy
Doznać krzywdy - poczuć przykrość sprawioną przez kogoś na własnej skórze
Wynagrodzić krzywdę - zadośćuczynić za wyrządzoną komuś krzywdę
7 4 7