REPUBLIKA RZYMSKA

Rozwiąż krzyżówkę:
1. Urzędnik rzymski sporządzający listy senatorów i nadzowrujący przestrzeganie obyczajów. 6 liter
2.Zasiadali w nim dożywotnio szanowani obywatele. 5 liter
3.Sprawował władzę sądową. 6 liter
4.Jeden z bliźniaków wykarmionych przez legendarną wilczycę. 5 liter
5. Nosił przed rzymskim urzędnikiem symbole władzy.
6. Strój rzymskiego urzędnika. 4 litery

2

Odpowiedzi

2009-12-14T20:04:57+01:00
1. Cenzor
2. Senat
3. Konsul
4. Remus
5. nie wiem ;)
6. Toga
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:10:15+01:00
Cenzor
senat
pretor
remus
liktor
toga
6 4 6