Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T20:05:32+01:00
Napi9sz jak cie widza inne osoby . Tak jak piszesz o kims innym. Niech rodzic ci napisze jaka jestes i potem z tego skorzystaj pisząc . a wstęp mozesz sama zrobic, bo przeciez wiesz jak sie nazywasz itd ;D
Chyba pomogłem ;]
39 3 39
2009-12-14T20:09:41+01:00
1 [przedstawienie
2 wyglad zewnetrzny
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:15:39+01:00
We wstępie np: Zosia Kowalska to uczennica klasy 6 A szkoły podsawowej nr 1 w Toruniu; Ania Bania jest prawniczką, Jan Matejko był malarzem
Czyli coś co krótko przestawi twoją postać.
W rozwinięciu piszesz o wyglądzie tej osoby, jej zainteresowaniach, hobby, charakterze np. Zosia ta ma czarne włosy i niebieskie oczy. Jest wysoka i szczupła. Często się uśmiecha. Jest bardzo wesoła. Dużo marzy. Jej ulubony przedmiot to przyroda. Świetnie się uczy. Kocha zwierzątka. W przyszłości chce zostać weterynarzem.
Czyli coś, co czytelnikowi umożliwi poznanie postaci, jej wygląd, charakter.
W zakończeniu piszesz coś typu: Bardzo chciałbym się z nią zaprzyjaźnić, Uważam, że jest bardzo dobrą przyjaciółką. Uważam, że jestem dobrym człowiekiem.
Czyli coś, co podsumuje daną postać i pokaże twoje zdanie o niej.
Musisz pisać tak, aby w każdej z tych części (lub chociaż w jednej) znalazło się nawiązanie do teamtu pracy.
Czyli:
Wstęp.
Nazywam się (imię i nazwisko). Chodzę do (klasa, szkoła, miasto).
Rozwinięcie (wyglądam tak i tak, interesuje się tym i tym, jestem taki i taka, opisz siebie, swój charakter, dom w którym się wychowujesz)
Zakończenie
Uważam, że (jestem dobrym kolegą, dobrym uczniem, złym kolegą, dobrym materiałem na...)
Daje ci szerokie pole do popisu.
Zastanów się!!!
Po 1. za powyższe wytłumaczenie elementów charakterystyki dostałam 5
Po 2. możesz dużo wymyślać, a jednocześnie masz całe zadanie zrobione...
Powodzenia ;)!!!
29 4 29