Odpowiedzi

2009-12-14T20:08:42+01:00
-można nie trafić na 'właściwego' partnera
-trzeba dłużej poznawać partnera, żeby go zadowolić
-stres wynikający z pośpiechu może ograniczyć pozytywne uczucią płynące z stosunku ;) im dłużej jesteśmy z partnerem tym jesteśmy bliżej i przyzwyczajamy się do siebie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:08:57+01:00
1. Niepotrzebne zmiany psychiczne. 2. Niechcianą ciążą. 3. W przyszłości po przemyśleniach będziemy tego na pewno żałować. 4. Stracenie dziewictwa/prawictwa jest rzeczą nieprzywracalna. Mam nadzieję że pomoglem
1 1 1
2009-12-14T20:12:47+01:00
1.Warto mieć jakieś poczucie własnej godności.
2.Zbawienie (zbawienie duszy, życie wieczne).
3.negatywne skutki w wymiarze zdrowotnym i emocjonalnym.
4.częstę ciąże u nastolatek spowodowane brakiem wiedzy nt. antykoncepcji.


może znajdę inne :)