Trzy podstawowe zadania z funkcji ;) w miare proste ;)
mozesz zrobic je na kartce, pozniej zrobic zdjecie i mi je przelsesz,l ub jezeli sobie poradzisz napisz je tutaj ;)

ZADANIA: 7 , 8 , I 9 ;)

http://www.speedyshare.com/files/19790597/DSC_1300.jpg

(jezeli nie otwiera Ci się okno ze zdjeciem napisz do mnie wiadomosc to Ci przelse to zdj)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:38:01+01:00
Proszę bardzo. Liczę na najlepszą, gdyż robiłem to 1,5h. Pozdro;)
2009-12-14T22:42:54+01:00
OK. ROZWIĄZAŁAM WSZYTSKO, ALE NIE MOGE DODAĆ WIĘCEJ ZAŁĄCZNIKÓW-TO JUŻ NIE MOJA WINA-SYSTEM NIE POZWALA-ZA DUŻO ZAJMUJĄ-ZROBIMY TAK. JAK ODCZYTASZ MOJĄ WIADOMOŚĆ TO SKOPIUJ SOBIE TE 5 FOTEK, KTÓRE TERAZ CI WYSYŁAM I NAPISZ, ŻE SKOPIOWANE, A JA ZEDYTUJE SWOJĄ ODPOWIEDŹ-USUNĘ TE 5 ZAŁĄCZNIKÓW I WSTAWIE TE 2 POZOSTAŁE, KTÓRE TERAZ MI SIE NIE ZMIEŚCIŁY :)

P.S. UUUUUUUUUFFFFFFFF!!!! NARESZCIE KONIEC. A JUŻ MYŚLAŁAM, ZE NIGDY SIĘ NIE SKOŃCZĄ ;-P
POZDRAWIAM CIEPŁO ;)