Odpowiedzi

2009-12-14T20:13:05+01:00
Another - anoder
coloured - kolord
tisel - tisel
excitement - ekscaitement
expectation - ekspektejszyn
influence - influins
appears - appars
empty - empti
unexpect - unekspekt
believed - biliwd
reconciation - rekonkitejszyn
regared - regard
peace - pis

proszę xdd
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:15:32+01:00
Another- enader
coloured-kolort
tisel-tajzel
excitement-eksitaming
expectation-ekspeszyn
influence-infludens
appears- epirs
empty-empti
unexpect-anekseptyd
believed-beliwt
reconciation--rekonsejszyn
regared-peace-rigred pis
2 4 2