Odpowiedzi

  • IwWw
  • Rozwiązujący
2009-12-14T20:13:54+01:00
DROGI PRZYJACIELU.
Mały Książę z tej strony ziemianin !
Mieszkam na planecie ; Ziema i chcę ci napisać i uświadomić że u nas dorośli zasługują na podziw .
dlatego ze ciezko pracuja by utrzymac rodzine i t p.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:19:30+01:00
Witaj Mały Księciu !
Nazywam się ...[wpisz imię i nazwisko]... i mam ...[tu lata]... . Chciałabym cię przekonać choć nie będzie to chyba takie łatwe jak sobie wyobrażałam , że na planecie Ziemia dorośli zasługują na podziw . Czym ? Po przeczytaniu mojego listu się dowiesz. Tym , że dobrze pilnują swoje dzieci , także tym , że pomagają im w zadaniach domowych . Są jeszcze inne rzeczy , ale tych rzeczy jest mnóstwo ! Mogłabym wypisywać dniami i nocami , ale na kartce by mi się nie zmieściło . Mam nadzieje , że po przeczytaniu mego listu uwierzyłeś .
Ps. pozdrawiam !
Nie wiem czy tak to może być... mam nadzieje , że pomogłam . :)
Pozdrawiam ,•SpaiderowaEmo™
1 3 1