Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T20:15:58+01:00
Skoro jest to trapez równoramienny i kąt cab ma 47, to kąt bd będzie miał tyle samo (bo przy podstawie dolnej kąty są równej miary).
47+47=94
360-94=266
266:2(bo nie znamy dwóch takiej samej miary kątów)=133
- po tyle stopni mają kąty przy drugiej podstawie
2009-12-14T20:16:28+01:00
47°*2=94°
360°-94°=266°
266°:2=133°
kąty mają miary 47°, 47°, 133° i 133°