Odpowiedzi

2009-12-14T20:43:32+01:00
Dziewczynko z zapałkami nie lubie twojego ojca ale mam nadzieje ze ty z babciom dobrze sie teras bawicie na pikniku w niebie.
ps.poczęstyjcie kiedys ciastem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:44:17+01:00
Draga Dziewczynko.! 14.12.09r.
Na Początku mojego listu chce cię pozdrowić i zapytać co słychać.Mam nadzieje że odpiszesz mi na list.
Wiem Jak Traktował Cie Ojciec, nie był dla ciebie Zbyt Miły.
Musiałaś Pracować Na Jego Kożyść.Nie Martw Się, masz babcię która cię kocha.Możesz Poszukać Pomocy u znajomych.Porozmawiaj z ojcem.Powiedz mu że nie chcesz tak żyć.Powinien cię zrozumieć.
Jeszcze raz cię serdecznie pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

lilix3