Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:19:19+01:00
Władza sądownicza ustawodawcza wykonawcza

elektryka, samochód, bąba jądrowa,
2009-12-14T20:20:38+01:00
1. żarówka, telefon, radio, samolot, samochód, pralka, Silnik parowy, papier, pieniądze
2. Na ustawodawczą (parlament=sejm+senat) wykonawczą (rząd i prezydent) i sądowniczą (sądy, trybunały). Obowiązuje do dziś. ;)
2009-12-14T20:21:19+01:00
1. wynalazki te to:papier
silnik parowy
prasa dryukaraska
żarowka
telefon
radio
samolot
samochud
banzyna
pralka
PIENIADZE ;]