Odpowiedzi

2009-09-09T16:50:29+02:00
Według mnie i moim zdaniem znaczenie bycia współczesnym człowiekiem renesansu może oznaczać to że niektórzy ludzie współcześni mają podobne zachowania, kulturę osobistą do tych, sprzed kilku wieków. Różne dzieła, wielcy mistrzowie, wojny z tamtych czasów do dziś są wspominane. Obrazy malarzy, wynalazki ludzi z tamtego okresu przetrwały do dziś. Współcześni ludzie tylko próbują ulepszyć to, co zrobili przodkowie z renesansu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T17:09:11+02:00