Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:19:12+01:00
Bedzie to 13,86 dlatego że w tamtych obu liczbach jest przecinek a jakby te przecinki przesunąć to będzie o 2 miejsca.
Pzdr i licze na naj!
2009-12-14T20:21:39+01:00
Prawidłowa jest odpowiedź b,,, bo wprawdzie z podanej informacji wynika że 3,3×4,2=33×42, czyli obie liczby zostały pomnożone przez 10, ale ich iloczyn czyli liczba 1386 jest wynikiem mnożenia 10×10, czyli 100, więc z tego wynika,że wynik 1386 trzeba podzielić przez 100 aby był poprawny