Odpowiedzi

2009-12-14T20:22:51+01:00
A)trzy kratki 10/100 *30
b)9 kratek 30/100*30
c)24 kratki 80/100*30

; )
2 3 2
2009-12-14T20:24:22+01:00
30-100%
x- 10%
i na krzyż
x*100-30*10
x*100=300
x=300/100
x=3
a 3 kwadraty
i wszystkie nastepne tak samo
30-100%
x-30%
x*100=30*30
x*100=900
x=900/100
x=9
b 9
30-100%
x-80%
x*100=30*80
x*100=2400
x=2400/100
x=24
c 24
Najlepsza Odpowiedź!
  • Nerx
  • Początkujący
2009-12-14T20:25:11+01:00
A) 10% z 30 kratek = 3 kratki
0,1 * 30 = 3
b) 9
0,3 * 30 = 9
c) 24
0,8*30=24
4 3 4