Odpowiedzi

2009-12-14T20:21:25+01:00
To znaczy, że Jezus zmarł oraz zmartwychwstał dla naszego zbawienia, dla człowieka. Jezus przybrał postać człowieka, aby na ziemi głosić Królestwo Boże oraz nawracać ludzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T22:24:13+01:00
Jezus stał się człowiekiem.Jest to symbol miłości Boga do człowieka.Bóg swojego jedynego syna zesłał na ziemię aby nas wybawił za nasze grzechy.Jezus przyszedł na ziemię pod ludzką postacią,chociaż był synem Boga.Głosił swoje słowo,obcował z ludźmi i stał się jednym z ludźmi.Został wydany na ukrzyżowanie przez innych ludzi którzy uważali że Jezus-człowiek nie może być naprawdę synem Boga. Cierpiał ból fizyczny podczas krzyżowania tak jak człowiek.Dzięki temu że był pod postacią ludzką i cierpiał odpokutował nasze grzechy ,zrobił to z miłości do człowieka.