Odpowiedzi

2009-12-14T20:24:28+01:00
Częstotliwość = prędkość / długość
f = 72 / 0,0004 = 180000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:30:38+01:00
R= 40 cm , l=2πr=2*π*40= 80π=w przybliżeniu 551,4 cm= 2.51 m
v=72km/h mnożymy razy 3,6 żeby otrzymac wynik w metrach na sekundę co daje man 256,2 m/s

cześtotliwośc obrotu koła obliczymy dzieląc prędkośc przez obwód 256,2 na 2,51 co daje nam wynik 103 razy na sekundę
2009-12-14T20:33:38+01:00
Ω- (mała omega) prędkość kątowa
ω=v/r
v= 72 km/h = 20 m/s
ω=20/0.4=8 [rad]
ω=2*π*f
f=ω/2π
f=8/6.28=1.27Hz