Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T20:22:34+01:00
Miłości przyjaźń oraz rodzina. Dla ciebie chyba tez? ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:27:34+01:00
Według mnie warunkiem szczęścia jest zdrowie. To ono jest najważniejsze, bo gdy go nie mamy, nie możemy zdobyć niczego. Potem ważna jest rodzina - ta grupka ludzi, którzy nas kochają, szanują, dbają o nas. A dopiero potem praca i pieniądze. Najważniejsze jest to, żeby czuć się dobrze w tym co się robi. Jeśli człowiek nie jest szczęśliwy na codzień, to ma ciężko. Każdy powinien czuć szczęście na swój sposób. To jest moje zdanie, ale niektórzy nie potrzebują do tego rodziny czy zdrowia.
1 5 1