Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:36:17+01:00
Bo na gruzach dawnych cywilizacji, która była jedną z doskonalszych w ówczesnym świecie powstało dziś potężne i piękne miasto. Wszystko w nim jest takie spójne i dopasowane do siebie.
2 5 2
2009-12-14T20:45:34+01:00
Miasto było jednym z ośrodków w historii najpotężniejszy i najważniejszy, będąc w domu w czasie cesarz Cesarstwa Rzymskiego, a rząd włoski. Miasto posiada również znaczące miejsce w chrześcijaństwie i jest obecna siedziba dnia Kościoła katolickiego i miejscu Watykan, niezależne miasta-państwa prowadzonych przez Kościół katolicki.Dzięki temu miasto jest często nazywany "Wiecznym miastem"
2 3 2