Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:32:00+01:00
M-wiek matki
o-wiek ojca
s-wiek syna

m+o+s=84
6s=o
m+7=o

m+m+7+s=84 /+7
6s=o
m+7=o

2m+14 +s=91
6s=o
m+7=o

13s=91 / :13
6s=o
m+7=o

s=7
42=o
35=m

2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T21:01:40+01:00
Matka- 35 lat
ojciec- 42 lata
syn- 7 lat
1 5 1
2009-12-14T21:05:26+01:00
84:2=42
42:6=7
42-7=35
Ojciec ma 42 lata
Syn ma 7 lat
Matka ma 35 lat

DAJ NAJ...
1 5 1