Oblicz procenty..

1. 60% liczby 440
2.20% liczby 200
3.5% liczby 420
4.1% liczby 5400
5. 9% liczby 9500

1.200% liczby 10
2. 15% liczby 280
3. 90% liczby 450
4. tyle procent co cala liczba
5.2% liczby 2400
6. tyle procent liczby ,to inaczej jej ćwiartka

zad,2

10% z 12
15% z 6,40
5% z 8,60
15% z 14
25% z 3,40

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:35:16+01:00
1. 60% liczby 440 = 264
2.20% liczby 200 = 40
3.5% liczby 420 = 21
4.1% liczby 5400 = 54
5. 9% liczby 9500 = 855

1.200% liczby 10 = 20
2. 15% liczby 280 = 42
3. 90% liczby 450 = 405
4. tyle procent co cala liczba = 100%
5.2% liczby 2400 = 48
6. tyle procent liczby ,to inaczej jej ćwiartka = 25%

zad,2

10% z 12 = 1.2
15% z 6,40 = 0.96
5% z 8,60 = 0.43
15% z 14 = 1.96
25% z 3,40 = 0.85
2 3 2
2009-12-14T22:24:54+01:00
1.264
2.40
3.21
4.54
5.855
1.20
2.42
3.405
4. Myślę że tu chodzi o 100%
5.48
6.i tu chyba 25%
1.1,2
2.0,96
3.0,43
4.2,1
5.0.85
mam nadzieje że jest dobrze zrobione ;)

4 4 4