Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:33:46+01:00
A=16 cm
b=20 cm
hb=5cm
P=a*h
P=16cm*5cm
P=80cm kwadratowych
80cm(kw.)=20cm*h
h=80:20
h=4cm
odp: wysokość opuszczona na dłuższy bok ma długość 4 cm.
(tam jak pisze ze cm kwadratowych to ma byc mla dwojka na gorze oczywiscie;D;))
2 5 2
2009-12-14T20:33:18+01:00
P = 16cm * 5cm = 80 cm²
P = 20 *h
20*h = 80
h = 80 : 20 = 4
h = 4 cm
Odp. h = 4 cm.