Odpowiedzi

2009-12-14T20:34:13+01:00
Mają dostęp do morza, klimat nie jest za bardzo zrożnicowany, amplituda temp. jest mała, opady deszczu wysokie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:36:24+01:00
1. Turystyka - ładna pogoda przez cały rok sprawia, że turyści w każdej porze roku chcą ją odwiedzać.
2. Hodowla zwierząt i ptaków, którym takie właśnie ciepłe i przyjazne warunki odpowiadają.
3. Uzdrowiskowa. Oceania jest w najprzyjaźniejszej strefie na dla człowieka na ziemi.