Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:36:39+01:00
W pierwszym akapicie piszesz cos takiego... NA WSTĘPIE MOJEGO LISTU CHCIAŁABYM/ CHCIAŁBYM CIĘ SERDECZNIE POZDROWIC.... i pytasz co tam u niego... i takie tam
w drugim akapicie piszesz dlaczego w ogole do tej osoby piszesz ten list... co jest tego powodem... np. OSTATNIO NA LEKCJI JEZYKA POLSKIEGO OMAWIALISMY KSIAZKE PT.KRZYZACY O KTOREJ CHCIALABYM/CHCIALBYM CI OPOWIEDZIEC
a w trzecim akapicie konczysz swoj list np.PRZEPRASZAM ALE MUSZE JUZ KONCZYC... POZDROW FRANIE:P

Itp.;)

Pamietaj o podpisie;) i dacie na gorze w prawym rogu:)
no i oczywiscie o napisaniu do kogo piszesz np.KOCHANA JOLU:)
2 3 2
2009-12-14T20:40:22+01:00
Imie i nazw. np.Warszawa25.03.2009
ulica i numer domu
kod pocztowy
Szanowny Panie.....


Szanowny Panie np. Wojcie!
{akapit}............W jakiej sprawie...................................
{akapit}.............Konkretnie co.....................................

moze byc P.S
Z wyrazaniem szacunku imie i nazwisko
4 2 4